مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-01اقتصادي

برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به اختیارات بیشتر نیاز داریم 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی فداکار در دیدار رییس قوه قضاییه با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اظهار داشت: - استاندار کرمان گفت: حل مشکلات برخی واحدهای تولیدی از توان استان خارج است و نیاز به اختیارات بیشتر داریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی فداکار در دیدار رییس قوه قضاییه با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اظهار داشت: استان کرمان با بیش از سه میلیون نفر جمعیت دارای ظرفیت های متنوعی در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی است و بخش عمده صنعت استان کرمان هم معدن پایه است.

 استاندار کرمان در ادامه با اشاره به فعالیت خودروسازی در شرق استان کرمان عنوان کرد: عمده صنایع بزرگ در شمال استان کرمان شکل گرفته در حالی که تنوع معادن در جنوب استان بیشتر، اما حجم معادن کمتر است.

 او گفت: وجود 42 ماده معدنی و ذخایر منحصر به فرد، می تواند زمینه کار بیشتری در استان کرمان باشد.

 وی افزود: دستگاه قضایی در استان کرمان کمک زیادی برای رفع موانع تولید می کنند، اما برخی از موارد در داخل استان حل شدنی نیست و نیاز به اختیارات بیشتر داریم.

فداکار اظهار داشت: 226 مصوبه در کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان طی سال جاری داشته ایم که 123 مورد اجرایی شده و در حد توان سعی می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به اختیارات بیشتر نیاز داریم 

برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به اختیارات بیشتر نیاز داریم